Suntem surzi.

Si posibil si orbi. Cu siguranta nu muti, insa.

Serios, suntem surzi si nici macar nu pot spune ca “vaaai suntem surzi cand nu vrem sa auzim” si alte chestii d’astea filozofice. 😀 Nup, suntem surzi intr’un mod inconstient, pentru ca cei din jurul nostru sunt surzi si atunci e cam greu sa ne prindem ca am putea auzi. Cand ti se spune o viata intreaga ca pisica face “miau”, nu cred ca o sa’ti pui problema ca face altcumva.

Mie mi se pare ca face “uieau.”

Exemple, argumente, chestii d’astea logice am multe, o sa incerc sa nu ma refer decat la persoanele care stiu ca nu se supara/stiu ca nu citesc blogu’ asta.

I’am spus cuiva ca ma doare ficatu. (chalklat, as usual :”>) Nu mi s’a spus “imi pare rau” sau “ia o pastila”, ci ” tu nu stii ce e aia durere de ficat.”

Am spus “Eu sunt Miruna :)” si mi s-a spus “Ne cunoastem.”

Am spus “Hai sa ne plimbaaaam ca asta-vara” si mi s-a spus “E iarna.”

Puteam sa vad si eu asta. Serios, nu e chiar asa de cald acum. Dar e greu sa’ti dai seama ca cineva chiar te’a auzit cand vorbeste despre cu totul altceva. Da, ne cunoastem si e iarna si chiar ma doare ficatu’ si nu numai, daca te intereseaza, si e chiar amuzant cand zambesti si ti se ridica doar coltul drept al gurii, numai ca ei sunt orbi. Si surzi.

Si cred ca intr’o zi o sa urlu, o sa tip si o sa va iau de mana sa va arat, poate auziti, poate vedeti cate lucruri sunt aici, cate lucruri vi se spun, cate lucruri ar vrea altii sa auda. Si de ce sa nu le spunem?

Imi cer scuze pt aberatie, azi noapte am dormit putin, si acum doua nopti la fel, si acum trei nopti la fel si mi-e somn si frig si ma doare ficatu’. 🙂

Btw, m’am apucat sa scriu un roman prin noiembrie si promit ca’n 2009 pun si eu un fragment p’aici. Nu ca ar fi mare lucru.

1 Comment

Filed under Pseudointellectual

One response to “Suntem surzi.

  1. childofneverland

    pai, nu crezi ca e din cauza ca tu CHIAR nu stii ce e aia durere de ficat? si ti-am spus sa iei o pastila imediat dupa AIA.
    btw, nu ma capsoiesc la tine ca sa te enervez. e doar..emfatic*am invatat cuvinte noi.*
    si eu chiar te iubesc, cu durere de ficat sau fara sau ceva de genul sau si hei, nu te simti jignita. *wannabistic laaaaaff.*
    nu, serios. >:D<
    dar deja devin random si ma molipsesti.

Leave a Reply

