19.99.

Guess it’s my turn. 99 things about me. (vaaai, doar 99, ce trist.)

1. Sunt dependenta. De multe, multe, multe…suma de la k=1 la multe lucruri.

2. Am un frate care acu e in spatele meu si boceste ca’i e foame, cu mancarea pe masa.

3. We’re all a bunch of freaks.

4.Sunt convinsa ca ultima mea obsesie muzicala e Pink Floyd, cu toate ca am ascultat ‘pe bune’ vreo 10 cantece.

5. Imi place sa citesc bloguri, dar la al meu scriu destul de rar.

6.Sunt (teoretic :”>) moderator al unui forum cu si despre (teoretic)llame.

7. Aveam un iPod, dar l’am ucis. (dulce minune :D)

8. Aveam si The Llama Song in acel iPod.

9. Ascult mereu aceleasi cantece in drum spre liceu, si anume Welcome to the Jungle, Nightrain, si apoi Think About You si Sweet Child O’Mine daca nu ma intalnesc cu nimeni in metrou si apoi Shine On etc etc daca nu ma intalnesc cu nimeni la iesirea din metrou (ceea ce mi s’a intamplat de..vreo 2 ori?)

10. Aveam o jucarioara cu Sponge Bob in mana, cu un fel de elice, dar tocmai a murit si asta.

11. Ieri mi’am cumparat plastilina ca sa’mi fac cercei.

12. I’am facut. Mi’a luat vreo 2 ore sa’i fac sa arate cum voiam.

13. S’au ars.

14. Sunt o persoana pesimista.

15. Si sadica.

16. Si saladista, cum spunea cineva acum foarte mult timp.

17. Am o memorie foarte proasta.

18. Imi place sa’mi amintesc.

19. Am o obsesie cu numarul 19.

20. Detest sa merg la cumparaturi.

21.Am toate CD-urile originale Nightwish, desi nu’mi folosesc la nimic, sa fiu sincera.

22. Am o tona de lucruri care nu’mi folosesc la nimic.

23. Detest ananasii, insa am o intreaga teorie despre ei. Sa nu mai vorbesc de pizza cu ananas, which brings back lots of things.

24. Ma calca pe nervii oamenii care vorbesc juma in romana si juma in engleza, dar si eu fac la fel.

25.Am facut pian 5 ani.

26. Nu pot canta in fata oamenilor. Nu. pot.

27. Cica invat sa cant la chitara, dar nu pot exersa mai mult de juma de ora, pt incep sa urlu ca ma dor degetele.

28. I am absolutely certain that pink is evil.

29. Imi place sa scriu, sa desenez, sa cant, in generala eram buna la romana si engleza si destul de varza la mate, dar am dat la o clasa de mate-info.

30. I am absolutely certain that Gav rules.

31.Cred ca’mi place fizica. *hides*

32. Inca vreau sa cred ca’mi place chimia. *hides again*

33.M’am apucat sa scriu un roman in noiembrie, trebuia terminat pana pe 1 decembrie – abia am scris cateva capitole.

34. Nu imi place ceea ce scriu. Deloc.

35.De cate ori scriu ‘deloc’ sau ‘demult’ stau cam o secunda sa ma gandesc daca trebuie scris intr’un cuvant sau nu.

36. De cate ori am timp, ma uit la Chowder.

37. Verific programul de pe VH1 zilnic.

38.Tocmai mi’am dat seama ca 99 este un numar mare.

39.Imi place sa joc sotron cu spatele.

40. Imi place ceaiul verde.

41. Imi plac merele verzi.

42.Am vazut Twilight si NU, NU mi s’a parut genial.

43.Singura limba straina pe care sunt in stare sa o vorbesc cat de cat e engleza. My french sucks biiiig time.

44.Cartea mea preferata este The Dark Tower, de Stephen King.

45. Sunt convinsa ca este cea mai buna carte. Laik, ever.

46. I’m absolutely chocolate-addicted. (am mai zis asta? :D)

47. I used to be beer-addicted. Viata in Sava ingreuneaza mult lucrurile.

48. Imi place in Sava ^^

49. Pe mess pun punct (adica d’asta, stiti “.”) doar cand sunt nervoasa.

50. Aceeasi regula se aplica si pentru “: )”, in general.

51.Nu’mi cer scuze, desi as vrea.

52. Vorbesc prea mult despre lucruri fara importanta, prea putin despre lucruri esentiale.

53.Pastrez pe birou lucrarea de 3 la fizica.

54. Pentru cei ce nu stiau, e chiar 3.20. :>

55.Ca veni vorba, camera mea arata ca un muzeu Disney, sau precum camera unui copil de maxim 6 ani.

56.Am un poster mare cu Nightwish pe usa.

57. Am un poster cu Johnny Depp lipit langa pat.

58. Nu am alte postere. Ma rog, mai e unu’, daca sistemul periodic se pune 🙂

59. Urasc sa fac poze.

60.Scriu cu stiloul sau pixul doar daca e nevoie, am o fixatie pt creioane din clasa a 6a.

61.I’m pretty much Tolkien-obsessed.

62.M’as arunca de la balcon daca as sta mai mult de 2 zile fara prieteni. me needz complain. :>

63. Nu pot sa scriu la tastatura cu cratima, doar cu apostrof.

64. Sunt balanta.

65. Nu cred in zodii.

66. Nu cred in destin.

67.Cred ca facem ce vrem, nu ce ne spun stelele, ciorile, nenea ala barbos de sus etc etc.

68. I adore Jack Sparrow.

69. Am invatat sa ma bucur de lucrurile mici.

70. Si sa nu ma intristez decat pentru cele mult prea mari pentru a fi ignorate.

71. Nu’mi place sa merg la mare.

72. Inca n’am aflat ce caut la mate-info sau ce caut in Sava, dar nu e rau.

73. Incep sa raman fara idei si cand EU raman fara idei, e grav. Ha ha.

74. Imi place sa’mi musc obrajii.

75. Vreau in Anglia.

76. De fapt,vreau sa ma car d’aici.

77. Dorm cu un Mickey Mouse mare si pufos.

78. Nu’mi place Eminescu. Si nici Bacovia. Si nici Creanga. Si ma opresc.

79. Imi plac quizzurile.

80.I’m a free-hugger, hair-ruffler, StairwaytoHeaven-lover.

81. Candva, pentru cineva, am scris un mail care avea 17 pagini in Word.

82. Incep sa plang foarte usor.

83. Am parul incurcat.

84.Imi plac lucrurile random.

85.Sunt o ridiche, o salata, o perdea mov, o I-Llama-Nated, o obsedata mica.

86. Consider ca Lipscani ruleaza, cu tot cu gropi si oameni enervanti.

87.Am facut oreion de doua ori, desi se face doar o data.

88.Acum trebuie sa plec pentru ca fratemiu boceste din nou.

89. Brb. (yes, i know i’m cheating)

90.Am mainile reci.

91.Imi place Craciunul.

92. Si pastele.

93. Si vacantele, in general.

94. Vai, ma apropii de 99.

95. Spun ‘vai’ din cauza Sabinei.

96.Am o colectie de sticle de Schweppes.

97.Si de carti necitite.

98. Am inceput.

99.Si sfarsit.

*waves happily*

Ah, si m’am hotarat sa bag la blogroll cam orice blog prin care mi’am bagat nasu’. Cine stie cui aduc si eu un cititor p’acolo. *starts digging*

*waves happily again*

Tag to Grazy and Paul, pt ca stiu ca ambii vor.

*is tired of waving*

11 Comments

Filed under Playing tag

11 responses to “19.99.

  1. Ai uitat ca tu esti satena si nu blonda.
    Ca ai niste ochi geniali.
    Ca mananci nesanatos =))
    Ca ai fost in 190.
    Ca i-ai facut portret lui Axl pe care l-ai distrus cu creioanele B.
    Ca Sheemie e foarte tare.
    *cough* ca ai urat-o pe trandafir*cough*
    Ca ai primit de 3 ori cadou de Sf. Valentin, =)))))
    Ca esti o fana a lu’ nenea ala care a ars biserici si a omorat pe nu-stiu-care. Numit chiar Varg.
    *cough* ca esti in love*cough*
    Ca nu porti cizme in forma de lingura.
    Ca ceaiul Yoghi’s power de la Carturesti e genial =)).
    Ca Pizza Hot ruleaza.

    si..altele.

  2. joannesmith

    haha, ‘O persoana random de la 9F care scrie bine ‘.
    mersi, apreciez. :))

    si tu scrii frumos, sa nu te lasi.

  3. childofneverland

    1. Sunt dependenta. De multe, multe, multe…suma de la k=1 la multe lucruri. ( wanna chalklat?)

    3. We’re all a bunch of freaks.( no shit, hon, uite la ce liceu am nimerit)

    6.Sunt (teoretic :”>) moderator al unui forum cu si despre (teoretic)llame. (and we`re pretty proud of you, holy llama mother)

    9. Ascult mereu aceleasi cantece in drum spre liceu, si anume Welcome to the Jungle, Nightrain, si apoi Think About You si Sweet Child O’Mine daca nu ma intalnesc cu nimeni in metrou si apoi Shine On etc etc daca nu ma intalnesc cu nimeni la iesirea din metrou (ceea ce mi s’a intamplat de..vreo 2 ori?) (that is..um…slightly obsessive-compulsive?)

    10. Aveam o jucarioara cu Sponge Bob in mana, cu un fel de elice, dar tocmai a murit si asta. (deci toate chestiile pe care pui mana mor. concluzie: sa stam caaat mai departe de tine. urmare. no more free hugs for you. trist, nu?)

    14. Sunt o persoana pesimista.( hahahahahahahahaaaaaaa. de fapt, tu esti aia cu “heeeeeeei, nu invatati, viata e mistooooo…”)

    20. Detest sa merg la cumparaturi. (Dar daca mergi cu Ion, e highly enjoyable. or so I heard)

    21.Am toate CD-urile originale Nightwish, desi nu’mi folosesc la nimic, sa fiu sincera. (DAAAR LE AI SI SUNT ALE TALE. muhaha. possesive pipal, unite!)

    27. Cica invat sa cant la chitara, dar nu pot exersa mai mult de juma de ora, pt incep sa urlu ca ma dor degetele.

    28. I am absolutely certain that pink is evil. (atunci sa nu iti mai spun ca a fost culoarea mea favorita vreo 2 ani, de unde aveam si un slogan>tHiNk PiNk!:D:D:D<

  4. :))ahm deci ma hortarasem sa iti las un comm inca de cand am citit playlistul de dim:))eu fiind o gunsaholica ahm dar cand am citit primul comm mi s-a oprit un pic respiratia si am fost”aa” luminadu-mi-se fata,apoi am fost:( cand am citit faza cu creioanele.ma rog mai sunt si alte chestii pe care le mai fac si eu in lista ta dar astea mi-au ramas in cap…ahm si nu mai stiu care era ideea acestui comm dar ma rog:P

  5. ladyruna

    geee, thanks. e bine ca nu sunt singura cu fixatii ciudate. 😀
    Si stiu ca suna ciudat, dar pot intreba cine esti? :”>

  6. ahm mda pai presupun ac esti miruna de al 9 f(habar nu aveam al cui e blogul:)) am ajuns aici de la joannesmith pe care am ajuns de al nicole)ahm eu sunt irina de la 11 i,tipa care te-a intrebat de fender,if i’m not mistaking you

  7. ladyruna

    mnup, din pacate/fericire sunt miruna de la 9E, desi o stiu si pe miruna de la F :))… ma rog, imi pare bine sa te cunosc oricum 😀

    *and fenders are great*

  8. :))yeah fenders are great…srry de confuzie,nice to meet you too:)

  9. god. eu nu as avea rabdare sa scriu atatea.
    si azi..nu pot nici macar sa-ti citesc tot blogul.
    ma cheama jderii :-s
    >:D:D )
    96.Am o colectie de sticle de Schweppes.( daca iti spun ca eu tin toate pungile(nu alea de la supermarketuri, dar de la magazine, si etichete, si bonuri, si ambalaje de cadouri, si funde..etc. radu spune ca sunt nebuna:| dar nu pot sa le arunc.)

  10. de ce “pastrezi”(pastrai) pe birou lucrarea de 3 la fizica?

Leave a Reply

