Bineinteles, pentru ca.

Am observat, eu si colega mea de banca cea coraboratoare :), ca e “la moda” sa scrii lucruri care incep cu Pentru Ca. Si e unul din putinele lucruri “la moda” care chiar suna bine, care chiar nu pare sa aiba o parte proasta. Prin urmare, ne conformam. Asta e un post despre pentru ca, un post de multumire sa spunem, un post de explicatii si de sens. Sunt oameni pe care i-am uitat, sunt oameni pe care mi i-am amintit acum, sunt oameni imposibil de uitat. (e tarziu, imi cer scuze pentru aberatii).

Pentrucaiala:

Pentru ca m-ai tinut de mana.

Pentru ca mi’ai bandajat mana.

Pentru ca ne’am rostogolit intr’un carton.

Pentru ca atunci cand o sa ne facem mari o sa ne luam genti la fel.

Pentru ca iti placeau dinozaurii si erai, esti, vei fi o persoana onomatopeica.

Pentru ca am reusit sa vedem Anastasia. In vreo doi ani.

Pentru ca tu mancai un sandvis cu salata si eu nu am vazut nimic tot spectacolul.

Pentru ca dadeai foc la cauciucuri si sareai inaintea mea.

Pentru ca numai tu aveai voie sa ma freci cu zapada.

Pentru ca ai fost singura careia i-am trimis vreodata o scrisoare.

Pentru ca aveai suvite mov. Si foloseai o tona de fond de ten.

Pentru ca mancam lapte cu Nesquick zilnic.

Pentru ca tineai reviste ciudate in cabinet.

Pentru ca iti aduceam hortensii si iti recitam Mama lui Stefan cel Mare.

Pentru ca aveai palariuta mov.

Pentru ca ai vrut jumatate din premiul meu.

Pentru ca ai fost mai iresponsabil ca mine.

Pentru ca era 3 noaptea.

Pentru ca am cantat amandoua.

Pentru ca noi ii spuneam Misu, noi ne crizam, noi stiam sa conjugam.

Pentru ca mi-ai dus orga.

Pentru ca aveam un ficus.

Pentru ca am aruncat cu clatite si cirese pe pereti, am dat mana cu Elodia din anexa, i’am pus o pioneza pe scaun lui Troncota, am baut sampanie, am aruncat cu parchetul pe geam, am dat branza topita cu lavabila, am pus anunt cu “Mezdria – odihneasca-se in pace”, am scos teava din perete, am spart tabla, am spart banci, ne’am facut praf si ne-am adunat la loc.

Pentru ca n’am invatat matematica, dar am invatat sa fim oameni.

Pentru ca o duc bine cu dragostea, multumesc.

Pentru ca iti placeau pipetele din parul meu.

Pentru ca ai scris, ai cantat, ai emanat, ai intins o mana.

Pentru ca oamenii de langa noi spargeau geamuri.

Pentru ca ‘daca viata este un accident, noi am fost al naibii de norocosi’.

Pentru ca mergeam iarna la Fornetti in tricou cu maneca scurta, urland GET AWAY RUN AWAY FLY AWAY.

Pentru ca citeam impreuna fan-ficuri bolnave cu Guns N’Roses.

Pentru ca te-ai facut absolut varza, si ai invatat ca berea si vinul nu se amesteca.

Pentru ca am visat un an la placinta cu cartofi.

Pentru ca esti ‘frate’. 🙂

Pentru ca daca nu copiam de la tine, nu intram la bilingv.

Pentru ca ai condus noaptea fara permis.

Pentru ca m-am intors, si tu continuai sa vorbesti despre dinozauri.

Pentru ca mi-ai facut cunostinta cu VAaaaarg! *SQUEE*

Pentru ca ai vrut sa dai in Sava.

Pentru ca m-ai invatat primele note la chitara.

Pentru ca am vazut apusul, cu pietrele in coaste, cu bandana si zambet.

Pentru ca ai mers cu mine cand fulgera si ai plans cu mine.

Pentru ca nu m-ai sunat si am aflat ultima.

Pentru ca esti zapacita, stii ce e ala gel tixotropic si esti mai artsy decat arta.

Pentru ca aveai niste pantaloni geniali.

Pentru ca numai tu ai fi in stare sa scrii un camp de flori pentru mine, sa imi multumesti zilnic pentru ceva incredibil, sa fii acolo.

Pentru ca stralucesti.

Pentru ca mi-au trebuit doi ani sa imi amintesc cine erai.

Pentru ca mi-ai explicat diferenta dintre Colin Firth si Colin Farell.

Pentru ca m’ai ascultat de nenumarate ori.

Pentru ca m’ai suportat ‘la shopping’.

Pentru ca din cauza ta mi s-a blocat photobucketul de sute de ori.

Pentru ca din cauza ta am mazgalit caiete, pereti, minti.

Pentru ca ne’am uitat la meci, ti’am facut cinste cu o be..ciocolata, si am dormit de ne-am rupt.

Pentru ca suntem 14, si inca de multe ori.

Pentru ca esti convinsa ca Slash e mai bun ca Duff.

Pentru ca stii ca noi putem schimba lumea.

Pentru ca ma suni zilnic cu intrebari idioate, dar nu ma pot supara.

Pentru ca ai fost mereu prea ironica, prea sarcastica.

Pentru ca mi-ai imprumutat smecherul tau aparat.

Pentru ca ai incercat sa ma inveti franceza.

Pentru ca vrei sa mai cumparam niste Conversi 🙂

Pentru ca iti plac miscarile gay ale lui Axl.

Pentru ca scrii de mii de ori mai bine ca Eminescu.

Pentru ca lalaiai Fara Zahar la 3 noaptea.

Pentru ca m-ai pus sa ma uit la filme bune.

Pentru ca am baut o ciocolata calda impreuna, intr’o dimineata devreme.

Pentru ca ai alergat in sosete cu mine.

Pentru ca ne’am intalnit 3 seri la rand ca sa vorbim despre exact acelasi lucru.

Pentru ca am ras la “The Wall” cum nu cred ca ar fi putut cineva sa rada.

Pentru ca tu, oricine ai fi, citesti aberatia asta.

Pentru ca incep sa’mi dau seama ca sunt un om norocos.

E 1 noaptea.

3 Comments

Filed under Pseudointellectual

3 responses to “Bineinteles, pentru ca.

  1. Pentru ca esti. Multumesc 🙂 (e zambet ok. xD)

    Unele momente,zile,trairi..nu pot fi uitate.

  2. childofneverland

    aw, sunt si eu acolo o data XD >:D<

  3. sedativ

    Dupa ziua de azi se poate zice ca si eu te-am suportat(desi nu m-am plictist,da imi place ipostaza de victima) la cumparaturi/shopping.Me proud:>.

Leave a Reply

