Noi. Ei. Iar noi.

Ete am gasit si eu un subiect relativ inteligent pentru blog.

Eu am o mama foarte religioasa. Si am gasit, din intamplare, in una din carticelele ei ceva gen “Pacatele parintilor se vor frange asupra copiilor.” Si ca sa citez pe cineva “And then I was laik totally WTF”. πŸ˜›

Eu cred ca noi ca oameni, ca popor, ca moralitate nationala (se vede ca am avut teza azi, are efecte adverse O.O) suntem foarte stersi. Am vrea ceva bun, am vrea ceva rau, numa’ sa fie ceva.

Am invatat ca suntem o tara extraordinar de frumoasa, pentru ca avem toate cele 3 forme de relief. Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, CAT DE TARE, fac pariu ca nu mai exista tari care sa aiba asa ceva. Si apoi, frate, suntem si binecuvantati de Dumnezeu cu o iesire la mare. Apa ocupa doar 71% din suprafata Pamantului, oh, ce unici suntem.

E meritul meu ca avem 3 forme de relief? E meritul doamnei invatatoare? πŸ™‚ E meritul cuiva care este in viata acum? Nu. Si atunci de ce naiba va laudati?

Suntem extraordinari, pentru ca NOI cica am inventat penita. NOI am inventat avionul cu reactie. Nup. Erau niste oameni destepti, niste oameni care au invatat sa nu poarte pe umeri nimic altceva decat pe ei insisi. Eu nu am inventat penita. Oamenii fericiti ca NOI am inventat’o nu au inventat’o. Oamenii aceia nu au nimic inainte si probabil nimic in urma – spuneti-mi ca e mandrie nationala si eu o sa va spun ca e o scuza patetica.

De ce e Romania inapoiata ca tara? Pentru ca noi l-am avut pe Ceausescu. Ah, serios? Si tu, tu ai facut ceva? Sau te’ai impacat cu ideea ca noi l’am avut pe Ceausescu si deci ce-ar fi sa nu mai facem nimic, huh?

Nu, eu nu sunt Stefan cel Mare, pentru ca eu nu m’am luptat cu turcii. Eu nu sunt Ceausescu, pentru ca eu (inca) nu am reusit sa distrug o tara πŸ™‚ Eu calc pe propriile mele picioare, eu ma voi taia in talpa mea, eu voi simti iarba moale pe pielea mea – eu nu va voi purta pe niciunul din voi pe umeri.

Leave a comment

Filed under Pseudointellectual

Leave a Reply

