Ceai. Ceai ceai ceai ceai.

I’m bored to death. To death, I tell you.

Asa ca m’am hotarat sa scriu pe blog. Despre ceai.

Mie imi place ceaiul. Mie imi place ceaiul de fructe, imi plac ceaiul verde si ceaiul negru, ceaiul alb si probabil o sa’mi placa si ceaiul galben cand o sa apuc sa gust. O sa fiu foarte oldschool, though, si o sa spun ca ceaiul meu preferat este cel de tei, pentru ca asa’l facea bunica. De tei, indulcit cu miere si cu prajituri cu visine langa.

Nu cunosc multi oameni carora sa le placa ceaiul. Adica, stiti, sa le placa pe bune. Banuiesc ca nu e o chestie tipic romaneasca sau poate ca ideea de a sta linistit cu o carte in mana stanga si o cana de ceai in dreapta deja e no-fun pentru multi. Mie o cana de ceai mi se pare pare perfecta pentru orice ocazie, te trezeste dimineata, te vindeca (temporar, ma rog) de insomnie, te calmeaza, te binedispune, te racoreste, te incalzeste etc.

Eu am multe amintiri frumoase legate de ceai. (Propozitia asta suna ca luata din caietul unui copil de clasa a IIIa :|)  Incepand cu povestea cu bunica mentionata mai sus, continuand cu o cana de ceai verde pe undeva prin Londra, una de ceai negru cu iasomie intr’o dimineata ploioasa, una de ceai cu mere, pere si scortisoara prin Sighisoara (sau Sighisuara cum spun unii, niste ignoranti) ascultand Vivaldi, un tea shake sau un ice tea la Metoc intr’o seara frumoasa, un Yogi Power in Carturesti (cum spunea ea: “my mouth will never be the same”)  sau pur si simplu zilnicul meu ceai verde cu 5 biscuiti in timp ce ma uit la chestia aia de pe History despre suedezi si vikingi. Daaaa am un ceai verde bun cumparat de la englezi (pentru ca ei o fac cel mai bine :  ) ) un Ceylon Gunpowder si in zilele in care stau acasa (adica toata ultima saptamana, yay for having awesome parents) il pun sa se faca la 3, il pun la racit pana la 3:30, il pun la frigider pana la 4, apoi il pun intr’un pahar cu un cub de gheata si ceva lamaie verde si ma bucur fericita de el. (poti sa te bucuri nefericit? o.o ma rog, sa zicem ca e licenta poetica)

Ca am adus vorba de La Metoc, e un loc dragut pe care il recomand tuturor. Nu ma obosesc sa elaborez, The Powers that Be v’au dat Google, folositi’l cu intelepciune.  Mi se pare dragut ca e asa de aglomerat, si acolo, si la Cotroceni… nu stiu cati oameni vin strict pentru ceai (nici eu nu ma duc pentru asta :-j) dar e dragut oricum. Sunt niste locuri mai…altfel. Maine ma duc cu niste prietene la ceainaria Green Tea de care am auzit da’ la care n’am ajuns pana acu’…sper sa fie atat de “taaaaaaaaaare”  cum se zice ca e.

Ah si sa nu uit sa mentionez povestea cu mansarda, pe care insa nu o elaborez, pt ca face Sabina asta pt mine. (o gasiti la blogroll, e platypusnustiucumnustiuce :D) Ideea e ca noi o sa stam intr’o zi in Paris intr’o mansarda foarte draguta, si ea nu stiu ce o sa faca si eu o sa lucrez la Disneyland si o sa o pictam si o sa avem multe multe carti (asa ca Popsi care le are pana in tavan 🙂 ) si un pian mare si negru si in timpul liber am hotarat sa deschidem o ceainarie, la parter. Si va fi taaaare, da da da.

Ma rog, revenind. Ideea este ca mie imi place foarte mult ceaiul. Si va recomand si voua sa va duceti acum si sa va faceti un ceai. Face bine, tare bine.

Update: Am fost la ceainaria aia, Green Tea. Este prea mare pentru mine, ceaiul galben nu a fost bun absolut deloc, prajiturelele au fost putine si scumpe, muzica inexistenta etc. Atmosfera e draguta, dar in comparatie cu Cotroceni… Noroc de companie. : )

Ah well, probabil asta va deveni fraza mea preferata:

My British blood is boiling. 🙂 hurray for the 5 o’clock tea.

Din nou, ciordita de pe deviant fara a cere permisiunea cuiva. Credits to doubtful-della.

7 Comments

Filed under Uncategorized

7 responses to “Ceai. Ceai ceai ceai ceai.

  1. Ceaiul tau din Anglia e si pe wikipedia^_^
    ahh, apropo de ciordeala..ieri eram pe la vesnicul Mc din Romana cu Gabi si inca o prietena si vine unu la noi sa ne zica cv gen: fetelor,tocmai am ciordit un chanel de la sephora,vi-l dau mai ieftin. :|:))
    Si despre ceai,si eu beai un ceai puternic seara,si da, nu pot sa mai adorm.Dar imi place sa-l beau seara.Si dupa asta,imi mai da mama inca unul ca sa pot sa adorm:))insa nu functioneaza.

    Iar peste cativa ani,cand o sa stati voi in Paris si o sa luati micul dejun la propria voastra ceainarie-hmm,se poate lua micul dejun la o ceainarie?:))-sa pastrati cateva reviste si pt mine cand vin sa va vizitez^^

  2. toivottavasti

    Ha,uiti sa faci un update cu ultimele peripetii din tara lui Green Tea?!Tsk.Urat…

    Se dovedeste stiintific in aceea zi ca ceaiurile cu nume exotice”nu is bune meeeeh”si ca au probabil gust de seminte fierte in apa 😀

    Need I remind you that I finally finished the review about Nightwish?Prin urmare ar trebui sa pui in functiune status-ul “ala” mai des.

    Cheers.

  3. Raluca I.

    Articolul asta mi-a facut pofta de un ceai :X

  4. “Mi se pare dragut ca e asa de aglomerat, si acolo, si la Cotroceni…”

    mie nu. ah, unde erau vremurile bune, pe când creştea o plantă care acoperea subtil semnul “ceai la cotroceni” şi locul ăla era ştiut numai de câţiva…acum s-a urbanizat. pentru mine, cel puţin, e mai plăcut să bei o ceaşcă de ceai în linişte şi pace…

    • ladyruna

      Spuneam “mi se pare dragut” in sensul “mi se pare dragut ca oamenilor le place sa bea ceai”, am crezut ca se intelege din context… nu cred ca exista cuiva caruia sa’i placa aglomeratia 🙂

  5. toivottavasti

    “My British blood is boiling”

    Abia acum mi-am dat seama 😀
    Sighisuaaaaaara >.<"

  6. zum zum zum. cute. you really are into ceai.
    si eu consum ceai…savurez..absorb ceai. ceai de portocale de la teekanne cu suc de lamaie si frunze de menta uscata si o lingurita de zahar. i likes 😀

Leave a Reply

