Help.

Da, imi pare sincer rau ca nu am mai scris pe blog da’ sunt atatea chestii care isi infig coatele in viata mea si o imping de la stanga la dreapta incat nu mai am timp si de asa ceva. Dar o sa reincep sa scriu cand se termina scoala, speeer.

Now, there’s something I’d like to ask you.

Nu stiu cati oameni citesc blogul asta, dar merita sa incerc oricum. Cand eram mica, aveam o carte. Nu mai stiu cum se numea. Era cea mai frumoasa poveste de Craciun pe care am citit’o, sau cel putin cu impresia asta am ramas. Nu mai stiu cine a scris’o, cred ca era o ea si cred ca era suedeza/norvegiana/finlandeza/cevadegenulasta, dar s’ar putea sa nu am dreptate, avand in vedere ca nici nu mai stiu cum arata coperta. Povestea era despre Luna si fiicele ei stelele, in particular despre una din ele, Astra, care era lenesa, mofturoasa si niciodata nu ajuta pe nimeni. Mama ei o trimite la un moment dat sa’i culeaga flori de gheata, iar Astra se intalneste cu un batranel foarte slab si amarat, caruia ii spune cu dispret Mosul Firavior si pe care nu se oboseste sa’l ajute, ci il paraseste in viscol. Nu imi mai amintesc exact ce se intampla, cert e ca Astra ajunge sa’si faca mustrari de constiinta si este apoi obligata de mama ei sa devina in fiecare an de Craciun un mos, insa unul frumos si sanatos (Mos Craciun) si sa’l caute mereu pe Mosul Firavior.

Problema e ca am pierdut cartea, surprinzator. Am cautat’o peste tot, o tot caut, insa nu am mai gasit’o. Nimeni nu pare sa fi auzit de ea. Am incercat sa caut pe google, dar “Astra” e absolut inutil sa caut (dau peste mii de siteuri despre asigurari si pariuri) si, ma rog, nu am reusit sa gasesc nimic. Va rog frumos, daca o aveti, daca o are vreo cunostinta, sunt dispusa sa o cumpar. Daca ati auzit cumva de ea si stiti cine a scris’o, daca vedeti cumva prin vreo librarie ceva ce seamana… spuneti’mi si mie. Va rog.

Edit: Found it. Thanks thanks thanks. šŸ˜€

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

