Tagged.

Se pare ca trebuie sa spun 10 lucruri ciudate despre mine. Well, here goes nothing.

1. Nu imi rod unghiile niciodata. Nu inteleg oamenii care fac asta, chiar mai mult – nu inteleg cum pot face asta. Vedeti, am incercat si a fost ca si cum as fi mestecat plastic. Nope, no fun.

2. Am scris prima poezie cand aveam 7 ani. Probabil era mai buna decat 90% din chestiile pe care le scriu astazi. Tot atunci m’am apucat si de un roman, ceva despre un iepure al carui nume de familie era Botmiscator. Nu cred ca are sens sa spun ca a ramas pe la capitolul 4.

3. Am aflat de curand ca prima carte scrisa de J.k.Rowling era o poveste despre un iepure pe nume Rabbit, iar prima carte de S. King era o poveste despre aventurile unui iepure si ale prietenilor sai. Asta m’a facut sa ma simt tare-tare bine.

4. Sa scriu “tare-tare” si “mult-mult” e noua mea pasiune, se pare.

5. Imi place foarte mult sa stau cu picioarele incrucisate.

6. Am o existenta tare-tare dezlanata. N’o sa ma obosesc sa dezvolt, ar iesi un fel de “1001 de lucruri ciudate despre mine”.

7. In ciuda a ceea ce cred unii (simte’te, copil >:P), nu imi place culoarea maro. Nu stiu daca exista o persoana careia sa’i placa.

8. Imi plac merele verzi si ceaiul verde si pomii verzi si omuletii verzi. (nu chiar, dar suna bine).

9. Am o problema cu incheieturile oamenilor. Mi se par atat, dar ATAT de…de…atractive? Stiti, atunci cand iese asa osul prin piele…*huge grin*

10. Sunt cosmarul tuturor tanti-lor care lucreaza la posta. Niciodata, absolut niciodata nu imi dau seama exact la care ghiseu ar trebui sa ma duc, cum ar trebui sa lipesc timbrele si tot asa.

Hmm, leapsa mai departe Copilului-ornitoric, Copilului-cozonacel si cui mai vrea sa o ia.

Leave a comment

Filed under Playing tag

Leave a Reply

