Vineri e o zi frumoasa

in ideea ca ar fi bine sa scriu pe blog si atunci cand nu ma plictisesc de moarte/duc lipsa de un jurnal/vreau sa ma dau mare ca am fost pe la vreun concert, am imprumutat ideea asta de pe cateva bloguri; beizicli, ar trebui sa recomand un film, o carte, o melodie si un pictor, o data pe saptamana.

Din considerente astrologice/astronomice/mitologice/personale/culturale, am ales ziua de Vineri pentru aceasta minunata indeletnicire

O sa’ncerc sa ma tin cat mai mult de asta, mai ales ca vineri e o zi ok de postat pe blog si in timpu’ scolii; pentru ca, diiiin pacate, cunostintele mele in materie de arta sunt direct proportionale cu IQu’, o sa recomand saptamanal, in loc de pictor, un ceva. O sa fie un ceva interesant, me promisez. So here we go.

carteStudii despre iubire, Jose Ortega y Gasset (am terminat’o de curand si mi se pare atat desteapta, cat si citibila)

muzica – Adagio in G minor, Remo Giazotto/Albinoni? (omg, nu e Anathema, omg nici macar nu e metal)

film Into the wild (2007), Sean Penn

chestie – ceai verde, cu aroma de mar si para, rece

This was fun. Kind of.

2 Comments

Filed under Playing tag

2 responses to “Vineri e o zi frumoasa

  1. Irina

    Ahh…I totally agree cu cartea si filmul….si ceaiul 🙂 Asteptam si recomandarile viitoare, cu interes! Pup.

  2. ladyruna

    Aww, multumesc, dar am descoperit ca n’am destula rabdare ca sa ma tin de asa ceva :-s sau de blog, de fapt, dar mai trec din cand in cand.
    thanks for reading ^^

Leave a Reply

